Jump to content

Edit History

Husakallen

Husakallen

bellen skrev 56 minutter siden:

Jo, jeg gjør faktisk det. Driver et lite konsulentfirma der jeg blant annet gir slike tekniske råd. Ikke akkurat på elektro-ingeniørnivå, men på et litt bredere plan. Tar noen hundre kroner pr. time til kunder jeg har, men her på båtplassen tar jeg 0,-kr.

Har i alle fall kansellert den bestillingen fra amazon og lurer på å gå for denne;

https://goldenmotor.bike/product/48-volt-5kw-bldc-motor-air-cooled/

Husakallen

Husakallen

bellen skrev 6 minutter siden:

Jo, jeg gjør faktisk det. Driver et lite konsulentfirma der jeg blant annet gir slike tekniske råd. Ikke akkurat på elektro-ingeniørnivå, men på et litt bredere plan. Tar noen hundre kroner pr. time til kunder jeg har, men her på båtplassen tar jeg 0,-kr.

Kanskje du kan guide og veilede meg litt rundt dette da? Hvilken motor jeg bør bruke, hvor den kan skaffes osv osv. Betaler gjerne for hjelp, men ikke lange utredninger om hvor håpløst dette virker og hvor dum jeg er. Det har jeg ikke råd til å betale for ;)

Husakallen

Husakallen

bellen skrev 4 minutter siden:

Kanskje du kan guide og veilede meg litt rundt dette da? Hvilken motor jeg bør bruke, hvor den kan skaffes osv osv. Betaler gjerne for hjelp, men ikke lange utredninger om hvor håpløst dette virker og hvor dum jeg er.

• Create New...