Jump to content

Båtplass Hvaler/Fredrikstad

baatsman

Recommended Posts

Hva mener du her Olpi.

Jeg tror dette er en sikker havn.... eieren passer på at ikke uvedkommende oppholder seg på bryggene. Har en svoger som skulle se på en båt som lå til salgs der, han ble jaget i land av eieren av havna :lol::lol: .

Måker du snø om dagen foresten :lol::lol:

:lol: jada- jeg har vært nedom, men det meste renner ned av selv. Har bra vinkel på presseninga jeg vet du. Det var kanskje OK at lanternemasta ikke var enkel å demontere likevel :lol:

Skal vel snart på sjøen nå vel?

Redigert av OLPI (see edit history)
  • 3 år senere...

jeg var i fjeldkilen ang en forlatt båt som lå på land der. jeg spurte eieren i havna da jeg omsider fikk tak i han, om hvem som eide den båten. Han nekta og oppgi noe som helst, sa bare at "båten lå fint der den lå", og endte med å jage meg av gårde. ble snarere forbanna!

var forresten ei spjærøysnekke som av sjelden klasse som lå på land der og sprakk opp og regna i stykker, men det syns han tydeligvis var fint.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...