olpi Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 (redigert) Hva mener du her Olpi. Jeg tror dette er en sikker havn.... eieren passer på at ikke uvedkommende oppholder seg på bryggene. Har en svoger som skulle se på en båt som lå til salgs der, han ble jaget i land av eieren av havna . Måker du snø om dagen foresten jada- jeg har vært nedom, men det meste renner ned av selv. Har bra vinkel på presseninga jeg vet du. Det var kanskje OK at lanternemasta ikke var enkel å demontere likevel Skal vel snart på sjøen nå vel? Redigert 21.Februar.2006 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avatar34 Svart 22.Februar.2006 Del på Facebook Svart 22.Februar.2006 Hvis det er plass så ligger du i det minste trygt i Fjeldskilen. tror at du kan få avslag på forsikring om du nevner at du har båt der.. Sitér dette innlegget Link to post
nedgård Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 jeg var i fjeldkilen ang en forlatt båt som lå på land der. jeg spurte eieren i havna da jeg omsider fikk tak i han, om hvem som eide den båten. Han nekta og oppgi noe som helst, sa bare at "båten lå fint der den lå", og endte med å jage meg av gårde. ble snarere forbanna! var forresten ei spjærøysnekke som av sjelden klasse som lå på land der og sprakk opp og regna i stykker, men det syns han tydeligvis var fint. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 (redigert) Står en del båter runt om kring og stemmer bra dette att dem ikke vil si hvem som eier disse båtene.Tror det har noe med noe ikke le nå men noe støtte greier dem for av staten hvis denne står på land osv.. Redigert 21.Januar.2010 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Union Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Et sted som helt sikkert har plass, men det er inne i Fredrikstad hvor det bygges opp en helt ny marina. Det er gutta på Normar og Blue Peter som står bak. Kontakt Per Øyvind Iversen på 90731195 og se på ; www.kbmarina.no Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Et sted som helt sikkert har plass, men det er inne i Fredrikstad Tråden er fra 2005 Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
gimi Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Jeg vet av erfaring at det er fullt mulig å ha søkt etter båtplass siden før 2005 uten hittil å ha funnet noen......... Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Jeg vet av erfaring at det er fullt mulig å ha søkt etter båtplass siden før 2005 uten hittil å ha funnet noen Ja, det er få gratis, men mange til leie... Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.