Jump to content

Edit History

skippern99

skippern99

Har forstått deg slik at de har en gjensidig avtale om å holde seg i sitt eget land. Sendte forøvrig en mail til fabrikken, og der ble jeg fortalt at jeg sto fritt fram til å velge hvilket land jeg ville kjøpe den i, men at de anbefalte å kjøpe den hos nærmeste forhandler. 

Men syns det er veldig snodig at de får en båt som koster 620 000 sek i Sverige, til å koste omkring 800 000 NOK i Norge.. Skal sies at båten har litt mer utstyr i Norge, men om jeg kjøper dette utstyret på nett kommer jeg på ca 20 000... 

Så jammen har den norske importøren godt påslag! 

skippern99

skippern99

Har forstått deg slik at de har en gjensidig avtale om å holde seg i sitt eget land. Sendte forøvrig en mail til Brig fabrikken, og der ble jeg fortalt at jeg sto fritt fram til å velge hvilket land jeg ville kjøpe den i, men at de anbefalte å kjøpe den hos nærmeste forhandler. 

Men syns det er veldig snodig at de får en båt som koster 620 000 sek i Sverige, til å koste omkring 800 000 NOK i Norge.. Skal sies at båten har litt mer utstyr i Norge, men om jeg kjøper dette utstyret på nett kommer jeg på ca 20 000... 

Så jammen har den norske importøren godt påslag! 

• Create New...