Jump to content

D4 sjøvannspumpe, skifte tetning


Bavaria35sport

Recommended Posts

Er det noen her inne som har skiftet tetting på d4 sjøvannspumpe tidligere?

I følge sprengskisse skal tettingen inn fra impeller siden, men det virker umulig å få den så langt inn at man får på skive og låsering.

Alt av delenummer osv er korrekt, men det tettingen virker ikke til å være riktig…

 

D9F6E605-7A20-4F4A-AEE3-B8B4CEFF54BF.jpeg

8FD80C65-4415-4D3D-B780-95D78695B933.jpeg

230A9AAC-273E-43D2-9DA3-0D9813CC0E31.jpeg

3567350B-6354-4330-981F-3F93ED802BCF.png

Link to post

 

Se denne tråden som inneholder mye teori om mekaniske tetninger. Handler i utgangspunktet om en Yanmar, men kommer også inn på D4/D6 et stykke ut i tråden. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post

Har du også sett tråden fra november 2020 som det er linket til sånn ca midt på side to i tråden jeg linket til ovenfor her?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...