Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

For meg som seiler alene er deltakeravgiften 1700 kroner (1900 om man ikke melder seg på før 1/5). I tillegg må man betale for å være med på festen. Nå er seiling er sport hvor man fort blir vant til at pengene strømmer ut, men jeg synes prisnivået gjør det mindre gøy. Derfor har den lokale onsdagsserien blitt min foretrukne arena, og jeg har gitt opp å prøve delta i alle regattaene som inngår i rankingserien. I Shorthandmiljøet er det heldigvis blitt noen gode alternativer som ikke koster all verdens. Spesielt Onestar i september er et høydepunkt :-) 

Framtia

Framtia

For meg som seiler alene er deltakeravgiften 1700 kroner (1900 om man ikke melder seg på før 1/5). I tillegg må man betale for å være med på festen. Nå er seiling er sport hvor man fort blir vant til at pengene strømmer ut, men jeg synes prisnivået gjør det mindre gøy. Derfor har den lokale onsdagsserien blitt min foretrukne arena, og jeg har gitt opp å prøve delta i regattaene som inngår i rankingserien. I Shorthandmiljøet er det heldigvis blitt noen gode alternativer som ikke koster all verdens. Spesielt Onestar i september er et høydepunkt :-) 

• Create New...