Jump to content

Ulyd i SternPowr 1000. Er det drivleddet?

bellen

Recommended Posts

Holder på med et prosjekt med å få sjøsatt en båt som ikke har vært i bruk på veldig mange år. Har nå fått start på motoren, men det er en stygg klapprelyd fra drevet. Det er vanskelig å lokalisere lyden, men det høres ut som det er fra øvre del av drevet ulyden er sterkest. Er det drivleddet som er deffekt her?

https://youtube.com/shorts/B0rrzSigzeA?feature=share

@Roger og OlinaHar snakket med Euromarine for en stund siden, dei lagerfører ikke deler til SternPowr lenger, men KD-Trading mener selv dei lagerfører alt av deler til dette drevet fortsatt.

Olje har jeg allerede kjøpt inn fra Felleskjøpet, så den skal på før sjøsetting.

Skal det være pakning mellom der drevet er delt fra transom?

@HuldaJa, et kryss er nok det samme om det står på en bil eller noe annet, men skulle gjerne ha visst eksakt mål på dette. Båten står et stykke ifra min hjemplass, inkludert en fergetur for å komme til båten. Får ta meg en telefon til Kd-Trading på tirsdags morgen å høre om det er mulig og få vite målene på krysset.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...