Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

BårdK skrev 1 time siden:

Ja, det blir spennende for meg som ikke får bestemt om det blir hytte eller båt denne gangen - etter skilsmisse for litt over to år siden da hytta ble solgt. Tregt også på de sommerhyttene jeg har i kikkerten nå.

Akkurat hytte og båt kan folk klare seg uten i perioder da det i større grad er sekundærbehov, så her kan det nok være kjøpers marked i større grad en stund fremover.

Mens bolig derimot er primærbehov for folk flest og styrt av reelle livsendringer som skilsmisser, dødsfall, å få barn, trenger mer og mindre plass osv. så primærboligmarkedet holder seg derfor gjerne langt bedre enn markeder som båtmarkedet, fritidsmarkedet etc som man kan klare seg uten i perioder og år.

Lingefan

Lingefan

Ja, det blir spennende for meg som ikke får bestemt om det blir hytte eller båt denne gangen - etter skilsmisse for litt over to år siden da hytta ble solgt. Tregt også på de sommerhyttene jeg har i kikkerten nå.

Akkurat hytte og båt kan folk klare seg uten så her kan det nok være kjøpers marked i større grad en stund fremover.

mens bolig er primærbehov for folk flest og styrt av reelle livsendringer som skilsmisser, dødsfall, å få barn, trenger mer og mindre plass osv. så primærboligmarkedet holder seg derfor gjerne langt bedre enn markeder som båtmarkedet, fritidsmarkedet etc som man kan klare seg uten i perioder og år.

Lingefan

Lingefan

Akkurat hytte og båt kan foll klare seg uten så her kan det nok være kjøpers marked i større grad en stund fremover.

mens bolig er primærbehov for folk flest og styrt av reelle livsendringer som skilsmisser, dødsfall, å få barn, trenger mer og mindre plass osv. så primærboligmarkedet holder seg derfor gjerne langt bedre enn markeder som båtmarkedet, fritidsmarkedet etc som man kan klare seg uten i perioder og år.

• Create New...