Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Mellomstor skrev 55 minutter siden:

1: har lagt merke til dette med den gamle bly banken også, etter start av motor gikk det fort 2 til 5 min før jeg kunne se på voltmeter at startbank begynnte å få lading og det samme på telefonen der jeg overvåket lading av Lithium. Noen som vet om det er normalt for 6 LPA ? Er det den forvarmingen i luft intaket som trekker så mye strøm og derfor går det ikke til batterier før forvaring går av ?

Kan kun svare på dette, at ja, om du ikke har koblet denne funksjonen vekk, noe de fleste av oss har gjort, vil du ikke få full lading før denne forvarmeren har skrudd seg av. Kontakten for denne er en sort kloss på babord side høyt oppe. Den har nok tatt knekken på mange batterier opp igjennom..

Worry II

Worry II

Mellomstor skrev 51 minutter siden:

1: har lagt merke til dette med den gamle bly banken også, etter start av motor gikk det fort 2 til 5 min før jeg kunne se på voltmeter at startbank begynnte å få lading og det samme på telefonen der jeg overvåket lading av Lithium. Noen som vet om det er normalt for 6 LPA ? Er det den forvarmingen i luft intaket som trekker så mye strøm og derfor går det ikke til batterier før forvaring går av ?

Kan kun svare på dette, at ja, om du ikke har komblet denne funksjonen vekk, noe de fleste av oss har gjort, vil du ikke få full lading før denne forvarmeren har skrudd seg av. Kontakten for denne er en sort kloss på babord side høyt oppe. Den har nok tatt knekken på mange batterier opp igjennom..

• Create New...