Vidar K Startet 9.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2022 Min ellers veloppdragne 2005-modell Suzuki 225 begynte med noe nytt i dag. På tomgang, og bare i fri, varsler alarmen for turtall. Hvis jeg gir ørlite gass i fri, eller setter den i gir, går det bort med en gang. Motoren er servet med alle slitedeler nye. Hva kan dette være tro? Det virker ikke som noe alvorlig, men alle alarmer betyr noe. Motortemperatur er normal. 20220609_214935.zipFetching info... Sitér dette innlegget Link to post
Selco Racing Svart 10.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2022 (redigert) Det er vanlig at output (alarm) trigges av bestemt input (turtall), som her er sensor eller frekvens. Sjekk el skjema for nøyaktig hva som er trigger. Min erfaring at et sjelden blir feil på hjerner og ting som ligger i ro. I ditt tilfelle ville jeg sett etter jordingsfeil, skade på ledning eller feil på aktuelle komponenter. Åpne kontrollboks å se at ikke ledninger er skadet, overledning eller dårlig kontakt. Det samme bak. Test aktuelle sensorer. Sjekk at kontroller er riktig justert foran og bak. Redigert 10.Juni.2022 av TS. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.