Espen Startet 13.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2022 Hei. underkanten på fly har vært listet med en alulist, som også fungerer som en slags takrenne, man kan borre hull og slippe vann ned der man ønsker. Noen som vet hvor man kan få kjøpt noe tilsvarende? Sitér dette innlegget Link to post
dsm Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Finner du ikke denne profilen i alu, så har caravan/bobil butikker selvklebende lister i plast. Forøvrig kunne jeg tenkt meg denne alulisten selv. Sitér dette innlegget Link to post
haig Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Biltema artikkel 37-398 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 haig skrev 10 minutter siden: Biltema artikkel 37-398 Denne fungerer vel dårlig som takrenne? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
haig Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Var kansje litt kjapp? Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 14.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 dsm skrev for 8 timer siden: Finner du ikke denne profilen i alu, så har caravan/bobil butikker selvklebende lister i plast. Forøvrig kunne jeg tenkt meg denne alulisten selv. Ja, plast som blir limt er jo en løsning, men ja, ville også gjerne fått tak i tilsvarende de som satt på Sitér dette innlegget Link to post
dsm Svart 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 Har du forsøkt å høre direkte med Pam som har fin oppussingstråd her på forumet? Såvidt jeg husker har han sjekket mye ang bayliner på div forum. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 15.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 dsm skrev for 9 timer siden: Har du forsøkt å høre direkte med Pam som har fin oppussingstråd her på forumet? Såvidt jeg husker har han sjekket mye ang bayliner på div forum. Ahh, nei, det skal jeg gjøre, takk for tipset? Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 Del gjerne det du finner ut Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 8.August.2022 Link til dette innlegget Svart 8.August.2022 Fant du denne @Espen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.