heggem90 Startet 13.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2022 Hei Hvor kan jeg få tak i slike skinner til skyvedørene på båten? Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Jeg ville startet med en telefon til Ertec i Tvedestrand. Det kan også være at båtprodusenten laget disse listene på fabrikken. Lages enkelt på en bordsirkel om du finner passe emne. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
JRK Svart 14.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Maritim har et matriale jeg har brukt til endel forskjellig. Det heter King Starboard. Dette kan bearbeides med vanlig elektriske verktøy. Vil tro at det kan nyttes. Ellers så kan du jo søke på Delrin Sitér dette innlegget Link to post
heggem90 Svart 14.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Knude skrev for 7 timer siden: Jeg ville startet med en telefon til Ertec i Tvedestrand. Det kan også være at båtprodusenten laget disse listene på fabrikken. Lages enkelt på en bordsirkel om du finner passe emne. Takk for tips. Tok kontakt med Ertec, men de kunne ikke hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
heggem90 Svart 14.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 JRK skrev for 6 timer siden: Maritim har et matriale jeg har brukt til endel forskjellig. Det heter King Starboard. Dette kan bearbeides med vanlig elektriske verktøy. Vil tro at det kan nyttes. Ellers så kan du jo søke på Delrin Takk for tipset. Skal sjekkes ut? Sitér dette innlegget Link to post
zipp Svart 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 Crisma plast på Sola kan lage de https://www.magnar-eikeland.no/home/me-nettbutikk5/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.