Jump to content

Edit History

index

index

Devlin skrev for 8 timer siden:

men nå var vel ikke spørsmålet mitt om jeg er kompetent eller ikke til utføre en total renovering av en slik motor ettersom jeg har en del motorer bak meg fra både  bil og tungsykkel

Men nå var det ikke det du fikk svar på heller. Bare om det var lønnsomt eller nei. Noe det neppe er, siden ny longblock er såpass rimelig. Men for all del, deler til overhaling er også rimelig. Så du går neppe i minus, men jeg kan heller ikke se den helt store fortjenesten i et slikt prosjekt. Drev og mariniseringsdeler er derimot alltid salgbare, så her kan det være noen kroner å hente. 

index

index

Devlin skrev for 8 timer siden:

men nå var vel ikke spørsmålet mitt om jeg er kompetent eller ikke til utføre en total renovering av en slik motor ettersom jeg har en del motorer bak meg fra både  bil og tungsykkel

Mern nå var det ikke det du fikk svar på heller. Bare om det var lønnsomt eller nei. Noe det neppe er, siden ny longblock er såpass rimelig. Men for all del, deler til overhaling er også rimelig. Så du går neppe i minus, men jeg kan heller ikke se den helt store fortjenesten i et slikt prosjekt. Drev og mariniseringsdeler er derimot alltid salgbare, så her kan det være noen kroner å hente. 

• Create New...