Jump to content

Min første trebåt og første prøvetur,

Luna III

Recommended Posts

Anbefaler deg å lage en youtube konto og laste opp der. Så kan du poste linker til større video'er her inne etterpå !

Ha en flott båtsesong med "Knært'n"

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Trawler 42 skrev for 1 time siden:

Så kan du poste linker til større video'er her inne etterpå !

Anbefales :thumbsup: Det hadde vært artig å se video/bilder av båten.

D5L

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Jeg vil tro det er fordi kostnadene med å drive forumet vil øke dersom alle skulle poste så lange video'er de ville.

Men det går jo ann å poste link til video'en som ligger på FB også. men det får du bare vurdere om du har tid til selv.

Redigert av Trawler 42
staveleif (see edit history)

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Trawler 42 skrev On 16.6.2022 at 10.20:

Jeg vil tro det er fordi kostnadene med å drive forumet vil øke dersom alle skulle poste så lange video'er de ville.

Men det går jo ann å poste link til video'en som ligger på FB også. men det får du bare vurdere om du har tid til selv.

Det kanskje ja. Skal se på det. Prøver her, men jeg er langt fra noen datanerd. https://www.facebook.com/groups/916532258364171/permalink/5912112052139475/ Oi !! Kanskje det gikk.

Redigert av Luna III (see edit history)
Luna III skrev for 2 timer siden:

Det kanskje ja. Skal se på det. Prøver her, men jeg er langt fra noen datanerd. https://www.facebook.com/groups/916532258364171/permalink/5912112052139475/ Oi !! Kanskje det gikk.

Se der ja, det gikk jo som ingenting :thumbsup:

Flott arbeid med "Knært'en" ! Alltid hyggelig å se "gamle" trebåter og motorer bli tatt vare på.

Håper du får mange flotte sommere i båten !

• 1 måned senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...