ictys2-2 Startet 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2022 Har en Nidelv 23 Targa 1989 med en AQ211A som er litt «hard på gassen». For å si det slik - den går som ei kule når gassen tar tak. Tomgangen var veldig høy, men nå har jeg regulert den ned til 750 RPM. Stusser på at den ikke starter litt roligere, men ser at gasswieren går litt tregt, men rolig å fint frem, men ganske langt før den «tar tak». Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 Stramme wire? Slik jeg forstår din post så er det en del dødgang før den drar på hendelen på motoren... Stemmer det? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
index Svart 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 Om wiren går litt tregt er det på tide å bytte. Før den ryker rett av. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dieselfan Svart 15.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2022 @ictys2-2 kan du poste bilde av kontrollboks, så er det lettere å gi deg råd Sitér dette innlegget Link to post
ictys2-2 Svart 16.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2022 Grand Banks jr skrev On 15.6.2022 at 7.13: Stramme wire? Slik jeg forstår din post så er det en del dødgang før den drar på hendelen på motoren... Stemmer det? Vis hele sitatet Ja den er nede på kl 2 før den «tar tak» og da er det veldig fart Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.