Seastar
Ask...
Hva som skal til for å koble et nettbrett til B&G vet jeg ikke......, men
Kjøpte tilbake i 2019 et Samsung nettbrett, Galaxy Tab A (2018, 10,5" ) modellnr SM-T590, som har 32GB lagring og 3GB RAM minne, og i tillegg plass til microsdkort!
Det var den gang meget prisgunstig på kampanje, og jeg visste at Samsung har brukbar lysstyrke på skjermen i f t mange andre merker av budsjettmodeller, som jeg den gang sammenlignet med ihvertfall!
Meget god GPS-modul innebygd, og på landjorda bruker jeg brettet til MapsMe eller Google Maps og på sjøen OpenCPN 5.6.2 build 96 (nettopp oppdatert/utgitt) med gode norske kart og alt fungerer helt fint etter mine behov!
Fungerer helt topp også når det gjelder navigasjonsdrift i timesvis, påkoblet 12 v uttak/lader med usb kabel så drives brettet samtidig som det blir ladet 100% under bruk!
Brettet kjører per dato Android 10 og jeg har aldri hatt noe tull med det!
Dermed er min konklusjon at du vil få noe som er enda bedre enn mitt gamle brett nå i dag av dagens modeller, - så se f.eks på en "budsjettmodell" av Samsung med en eller annen kampanjepris, som helt sikkert idag har brukbar prosessor og RAM størrelse til det behovet du beskriver!
Lykke til!
Seastar