Jump to content

Edit History

Bergen dørk

Bergen dørk

Skibsplast 690 var da den kom min drømmebåt. Jeg har alltid likt designet og løsningene; spesielt hvordan de har fått til dette med dobbekøye under hoveddekket. Synes også båten er sosial. Den andre båten kjenner jeg ikke.

+ masse plass for å være 23 fot.

+ smarte løsninger.

+ ofte bra utstyrt.

- Skibsplast finnes ikke lenger.

- liker ikke drev og siden båtene nå begynner å bli noen år, ville jeg undersøkt motor/drev nøye, ved hjelp av kyndig, for ikke å få en kjempekostnad «på kjøpet».

Mulig det finnes 685 å få fatt i fortsatt. Samme båten med utenbordsmotor.

Prisene er jo kommet godt ned på disse nå; så gitt godt vedlikehold; kan dette være et godt kjøp (690).

Søk også på Båtplassen. Båten har vært tema mange ganger siden 2007 (når den kom, så vidt jeg husker). 

https://www.nettavisen.no/mye-bat-for-pengene/s/12-95-1504598 

Bergen dørk

Bergen dørk

Skibsplast 690 var da den kom min drømmebåt. Jeg har alltid likt designet og løsningene; spesielt hvordan de har fått til dette med dobbekøye under hoveddekket. Synes også båten er sosial. Den andre båten kjenner jeg ikke.

+ masse plass for å være 23 fot.

+ smarte løsninger.

+ ofte bra utstyrt.

- Skibsplast finnes ikke lenger.

- liker ikke drev og siden båtene nå begynner å bli noen år, ville jeg undersøkt motor/drev nøye, ved hjelp av kyndig, for ikke å få en kjempekostnad «på kjøpet».

Mulig det finnes 685 å få fatt i fortsatt. Samme båten med utenbordsmotor.

Prisene er jo kommet godt ned på disse nå; så gitt godt vedlikehold; kan dette være et godt kjøp (690). 😊

• Create New...