Svartbåt Startet 18.Juni.2022 Del på Facebook Startet 18.Juni.2022 Noen som har noe formening om disse båtene? 😊 Ligger sånn ca likt i pris, men Nor-Dan’en er noe større. Sliter veldig med å velge.. Evt er det noen andre båter som passer for en familie på 4 (barn 5 og 8år) med mulighet for overnatting og toalett. Er en av de bedre enn den andre når det kommer til stor sjø/vind? Og verditapet? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 18.Juni.2022 Del på Facebook Svart 18.Juni.2022 (redigert) Skibsplast 690 var da den kom min drømmebåt. Jeg har alltid likt designet og løsningene; spesielt hvordan de har fått til dette med dobbekøye under hoveddekket. Synes også båten er sosial. Den andre båten kjenner jeg ikke. + masse plass for å være 23 fot. + smarte løsninger. + ofte bra utstyrt. - Skibsplast finnes ikke lenger. - liker ikke drev og siden båtene nå begynner å bli noen år, ville jeg undersøkt motor/drev nøye, ved hjelp av kyndig, for ikke å få en kjempekostnad «på kjøpet». Mulig det finnes 685 å få fatt i fortsatt. Samme båten med utenbordsmotor. Prisene er jo kommet godt ned på disse nå; så gitt godt vedlikehold; kan dette være et godt kjøp (690). Søk også på Båtplassen. Båten har vært tema mange ganger siden 2007 (når den kom, så vidt jeg husker). https://www.nettavisen.no/mye-bat-for-pengene/s/12-95-1504598 Redigert 18.Juni.2022 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
PolarOslo Svart 18.Juni.2022 Del på Facebook Svart 18.Juni.2022 Vet det er ikkje er det du spør om, men du kan vurdere GP700. Bedre kvalitet i mine øyne, og strak aksling (enklere vedlikehold) Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 18.Juni.2022 Del på Facebook Svart 18.Juni.2022 Av de to båtene du nevner, så ville jeg personlig helt klart ha foretrukket Skipsplasten. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
glalaks Svart 21.Juni.2022 Del på Facebook Svart 21.Juni.2022 Skibsplasten er flott👍 Hadde 655 i mange år. God kvalitet. et annet alternativ i samme størrelse er Askeladden 705. Den har hvertfall en flott uteplass. De begynner å bli litt gamle noen av de da. Personlig har jeg begynt å se etter snekke med aksling. Enklere vedlikehold(har jeg hørt) og mye plass. vi er også 2 voksne og 2 barn Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Svartbåt Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Takk for mange gode tilbakemeldinger. Treig å svare.. Men endte opp med en Rinker 250 27ft, VW Marine 265Tdi 😊 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Lykke til! håper den motoren funker! har vært litt småtrøbbel med disse! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
VegJoh Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.