olebrath Startet 19.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2022 Hei jeg har nettopp pådratt meg en Risør Krysser fra 1946. Men jeg skulle ha hatt den opp for en grundig sjekk. Men lurer på om noen veit om en slipp i Drammens fjorden som har grei pris til en optimistisk båt eier;) Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 19.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2022 Hei og gratulerer! Det er slipp i Engelsviken og Skjæløy i Østfold med fagfolk på området. Den kan sikkert løftes på Bokerøya i Svelvik også? Trucken til B. Farnes i Holmestrand løfter 15 tonn tror jeg, men leie av plass på land må avtales med småbåthavna. Mange aktører i området. Sikkert muligheter feks i Son og Horten også Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
olebrath Svart 19.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2022 (redigert) Trenger 30 tonn? men takk for tips:) Redigert 19.Juni.2022 av olebrath (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 19.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2022 olebrath skrev 3 minutter siden: Trenger 30 tonn? men takk for tips:) Engelsviken, Vallø marina mfl klarer det. Men grei pris er det vel ingenting som heter når du har båt Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
olebrath Svart 19.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2022 Sandebukta skrev for 4 timer siden: Engelsviken, Vallø marina mfl klarer det. Men grei pris er det vel ingenting som heter når du har båt Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.