Emolan Startet 20.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2022 Jeg har en Johnson 90hk 95 modell hvor det plutselig kom svart røyk ut av spenningsregulatoren. I tillegg kom det noe guffe ut som kunne minne om gelè. Er dette noe jeg bare kan bytte, eller bør jeg se etter andre feil? Kjedelig hvis jeg bytter og så skjer det samme igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp16.5 Svart 21.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2022 På bil er det i hvertfall vanlig å prøve å bytte regulatoren først. Sjekk biltema, hvis du er heldig har de en som passer til en 100lapp. Ikke forvent at den varer, men du får sjekket om den løser problemet Sitér dette innlegget Link to post
Selco Racing Svart 21.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2022 Emolan skrev for 20 timer siden: Er dette noe jeg bare kan bytte, eller bør jeg se etter andre feil? Er ikke helt mitt gebet. Men varmgang tyder på overbelastning eller kortslutning. Dersom du monterer en sikring rett etter regulatoren, forhindrer du at det samme gjentar seg, om du ikke finner årsaken. Sitér dette innlegget Link to post
Emolan Svart 21.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2022 AMelbye skrev for 16 timer siden: På bil er det i hvertfall vanlig å prøve å bytte regulatoren først. Sjekk biltema, hvis du er heldig har de en som passer til en 100lapp. Ikke forvent at den varer, men du får sjekket om den løser problemet Takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Emolan Svart 21.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2022 mitt gebet skrev for 11 timer siden: Er ikke helt mitt gebet. Men varmgang tyder på overbelastning eller kortslutning. Dersom du monterer en sikring rett etter regulatoren, forhindrer du at det samme gjentar seg, om du ikke finner årsaken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.