Jump to content

Edit History

TheodorKK

TheodorKK

Hei, ja takk for svar. Ja, jeg vet det skal være motstand. Var derfor jeg konstanterte det så vi vet at det ikke er ett problem der. Som sagt først så virket ting greit før jeg byttet impeller, men noe dårligere enn forventet. Etter impellerbytte ble ting enda værre. Hadde av lokket til varmeveksler og staket igjennom rørene der. Ingenting som blokkerer der heller.

Ja, har sjekket sjøvannsfilteret. Har også tatt av slangen og sugd vann opp gjennom filteret "manuelt" uten noe problem. Impelleren sugde som sagt dårlig med vann når jeg matet den direkte fra vannslange, så det har uansett ikke noe å si.

TheodorKK

TheodorKK

Hei, ja takk for svar. Ja, jeg vet det skal være motstand. Var derfor jeg konstanterte det så vi vet at det ikke er ett problem der. Som sagt først så virket ting greit før jeg byttet impeller, men noe dårligere enn forventet. Etter impellerbytte ble ting enda værre. Hadde av lokket til varmeveksler og staket igjennom rørene der. Ingenting som blokkerer der heller.

Ja, har sjekket sjøvannsfilteret. Har også tatt av slangen og sugd vånn opp gjennom filteret uten noe problem. Impelleren sugde som sagt dårlig med vann når jeg matet den direkte fra vannslange, så det har uansett ikke noe å si.

• Create New...