R.O Startet 22.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2022 Jeg har vært litt slapp, men da jeg sjekket i går var båtforsikringen skrudd opp til over 16000kr. Marex Suncruiser 2009mod. Ringte å klagde, etter 4sekunder satte de den ned til 13000kr. Ringte litt rundt i dag, og endte i Storebrand, de skulle ha 6010kr...!! Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 22.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2022 Husk å sjekke forsikringsvilkårene nøye, de varierer mye på båtforsikringer! Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 22.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2022 R.O skrev for 2 timer siden: Jeg har vært litt slapp, men da jeg sjekket i går var båtforsikringen skrudd opp til over 16000kr. Marex Suncruiser 2009mod. Ringte å klagde, etter 4sekunder satte de den ned til 13000kr. Ringte litt rundt i dag, og endte i Storebrand, de skulle ha 6010kr...!! IF satte min kraftig opp i 2020. Byttet til storebrand, som var mye billigere, og har bedre dekning enn IF. Fikk kjempe goe service/oppgjør, når jeg fikk skade i fjord, å den holdt på å synke(uten motor ombord) Så er kjempe fornøyde med Storebrand så langt. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.