Jump to content

Edit History

pero

pero

Hulda skrev 37 minutter siden:

Regner med at pumpen er montert slik?

DSC02983.JPG.b3299f56d10e43af1fee17098b1ce4ab.JPG

Det stemmer. Sitter rett på, men med mye lengre bolter ettersom lagerhuset til Jabsco er en del dypere. Dempingen ser ut til å være kompatibel med den originale innfestingen.

image.png.f8c37aef240287a40ac88ebcdcfd3db1.png

Takker også @index for svar. Da ser jeg etter tilsvarende den som ligger på ebay, enten lokalt eller på ebay. Legger inn en årlig sjekk som et servicepunkt da i tillegg til impellerbytte. Takker for svarene. Jeg lurer på om det har vært en slik pumpe som dere henviser til på motoren tidligere. Jeg bygde den opp med deler fra en havarert motor med fullt kjølesystem. Den nye motoren hadde ikke pumpe, så Jabsco pumpa er fra den havarerte. Jeg måtte fore ut innfestingen av braketten/arma for at den skulle passe.

pero

pero

Hulda skrev 26 minutter siden:

Regner med at pumpen er montert slik?

DSC02983.JPG.b3299f56d10e43af1fee17098b1ce4ab.JPG

Det stemmer. Sitter rett på, men med mye lengre bolter ettersom lagerhuset til Jabsco er en del dypere. Dempingen ser ut til å være kompatibel med den originale innfestingen.

image.png.f8c37aef240287a40ac88ebcdcfd3db1.png

Takker også @index for svar. Da ser jeg etter tilsvarende den som ligger på ebay, enten lokalt eller på ebay. Legger inn en årlig sjekk som et servicepunkt da i tillegg til impellerbytte. Takker for svarene. Jeg lurer på om det har vært en slik pumpe som dere henviser til tpå motoren tidligere. Jeg bygde den opp med deler fra en havarert motor med fullt kjølesystem. Den nye motoren hadde ikke pumpe, så Jabsco pumpa er fra den havarerte. jeg måtte fore ut innfestingen av braketten/arma for at den skulle passe.

• Create New...