tilinfo Startet 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2022 Jeg har brukt C-MAP på iPad i flere år, og har vært veldig fornøyd med appen. Men, plutselig har den sluttet å fungere - både på iPad og iPhone. Begge "nye" med siste iOS installert. Ved oppstart viser den logoen et øyeblikk, før den går over i en hvit skjerm. Der blir den hengende til appen avsluttes. Har forsøkt å slette appen, restarte den, logge inn/ut og endre stedtjenester på enhetene, men til ingen nytte. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende, og funnet en løsning? Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Opplever det samme, har dessverre ingen løsning. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
tilinfo Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Veldig rart. Startet først med at det ikke fungerte på iPhone, men tenkte ikke så mye over det så lenge alt var OK på padden. Men nå som det ikke fungerer på noen av dem, begynner det jo å bli litt ugreit :( Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Er det betaling/abbonement? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
tilinfo Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 @-morten-Jeg har abonnement (via App Store). Tror jeg betaler ca. 365,- i året Har forsøkt å kontakte support, uten å få skikkelige svar :( Sitér dette innlegget Link to post
Bergen780 Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Hadde problemer etter oppgradering til ny telefon. Slettet appen og installerte på nytt og da virket det. Jeg jeg klør meg litt i hodet over er ruteplanleggeren - har de endret slik at man ikke kan søke etter destinasjon? Jeg må nå enten inngi koordinater eller pin-pointe destinasjonen på kartet. Er det noen innstillinger på dette? Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 25.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2022 Jeg avinstallerte appen og lastet den ned på nytt og nå fungerer det. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
tilinfo Svart 27.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 Oppdatering: Løsningen min ble å re-installere (igjen) for deretter å logge inn med min Apple-ID og linke opp tidligere kjøp. Mistet ruter og steder som er lagret via den opprinnelige brukeren, men det er ikke noen krise. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.