Framtia
Jeg fikk problemer med vinsjen på tampen av sesongen i fjor, og i vinter fant jeg ut at det var lageret til akslingen som sto i stein
Tok tak i dette i slutten av mars, og prøvde få bestilt ny aksling med lager i starten av april. Faktura for varen ble betalt i midten av mai. Etter dette har det vært veldig stille fra forhandleren og jeg har purret mange ganger. For en 2-3 uker siden fikk jeg beskjed om at delen først ville bli sendt fra Italia i starten av juli. Men de hadde en plan B, nemlig at jeg kunne låne deler av en ny vinsj de hadde i butikken. Dette har jeg nå purret videre, og på fredag fikk jeg beskjed om at de ikke hadde samme vinsj inne. Han i butikken har lovet å sjekke mer nå til uka, men for meg er det kun to uker igjen til feriestart, så jeg må akutt finne en plan C...
Er det noen som har tips til steder der det kan finnes en Quick Prince 1000W på lager, evt nødvendige deler? Så skal jeg ringe rundt i morgen... Strengt tatt trenger jeg bare et servicekit med lager og pakninger, men Quick anbefaler å bytte aksling også (vanskelig å få på lager på den gamle akslingen). I verste fall kjøper jeg hele enheten som sitter over dekk, evt en komplett vinsj...