Båtfører123 Startet 26.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2022 Så jeg øver nå til å ta båtførerprøven, og da sa noen i en app at man trenger å ha parallellforskyver og sjøkart med på prøven, trenger man det? Hva mer må jeg også ha med? takk Sitér dette innlegget Link to post
rundgren Svart 26.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2022 Ja, jeg måtte bruke dette på eksamen som jeg tok digitalt i fjor vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2022 Den digitale båtførerprøven er bare tull. Du trenger ingen kunnskaper, kun en som kan litt om båt ved din side når du trøkker svarene inn på mobilen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
seilfred Svart 27.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 (redigert) Jeg har tatt eksamen 2 ganger jeg . Første stedet skulle man ha det, og andre stedet var det kun svar på en pc. Forhør deg med eksamensstedet tenker jeg.. hvis du kunne tenke det å ha en parallelforskyver liggende alikevel er det jo greit.. sjøkartet får du nok utlevert av sensor. Redigert 27.Juni.2022 av seilfred (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.