Preben Nicolai Startet 27.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2022 Hei. Jeg har en motor som nevnt over og har fått tilbakemelding fra mekaniker om at det mest sannsynlig er oljetrykkbryter som må byttes. Altså ikke oljetrykksensor. Vet noe hvor denne bryter ligger. Send gjerne med et forklarende bilde fra katalog eller liknende. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 27.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 Velg riktig modell for din evinrude her: https://www.boats.net/catalog/evinrude/outboard/115hp Så får du opp sprengskisser som viser delene på motor og partnr på den delen du er på jakt etter. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Preben Nicolai Svart 27.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 Ok, tusen takk. jeg prøver:) Sitér dette innlegget Link to post
Preben Nicolai Svart 27.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 Jeg mener ikke å virke dum, men det er fremdeles vanskelig. Veldig mange nummer. Dersom noen kan være mer spesifikk så takker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 Preben Nicolai skrev 58 minutter siden: det er fremdeles vanskelig. Veldig mange nummer. Dersom noen kan være mer spesifikk så takker jeg: Det er ikke så lett å si dette uten å virke litt harsk.... Enten så må du dele motorkode og motornummer, eller så må du finne det ut sjøl..... Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2022 Hva er symptomene på motoren da? Stopper den, går den dårlig, feilmeldinger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.