Jump to content

Edit History

Erik

Erik

zooper skrev for 2 timer siden:

Hvordan er det å være på flybridge under fart? Jeg ser ingen ha hverken vindskjerm eller "sprayhood". Nå sitter man såpass høyt st sjøsprøyt ikke er den store greia, men npr man seiler eller motrer opp mot vinden kan det være godt med litt le - spesielt for frossenpinner som ligger å soler seg (ikke meg).

For lite luft er ett større problem enn for mye er min erfaring (som er hentet fra Caribien).  Det viktigste er skygge.  Sjøsprøyt kan jeg ikke huske var noe problem andre steder enn på nettet, men det var egentlig ikke ett problem der heller :sweat:

Erik

Erik

zooper skrev for 1 time siden:

Hvordan er det å være på flybridge under fart? Jeg ser ingen ha hverken vindskjerm eller "sprayhood". Nå sitter man såpass høyt st sjøsprøyt ikke er den store greia, men npr man seiler eller motrer opp mot vinden kan det være godt med litt le - spesielt for frossenpinner som ligger å soler seg (ikke meg).

For lite luft er ett større problem enn for mye er min erfaring (som er hentet fra Caribien).  Sjøsprøyt kan jeg ikke huske var noe problem andre steder enn på nettet, men det var egentlig ikke ett problem der heller :sweat:

• Create New...