chris_leikesae Startet 29.Juni.2022 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2022 Hei, noen som har tips til frakt av båt? Er en Myra 25 sjark. Fra Bergen til Kristiansund/Averøy. Jeg har ikke tid selv til å seile den på egen kjøl. Gjerne kom med tips/erfaringer med frakt Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 29.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2022 Helt sikkert flere her på forumet som kan ta på seg et slikt oppdrag: Men litt mer informasjon om hvilket utstyr som er installert, motorer, fart osv - og omtrentlig når transport ønskes - vil helt sikkert hjelpe på responsen. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
chris_leikesae Svart 29.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2022 Elektroniske utstyret på den er Autopilot, Robertson AP2500* Ekkolodd, Furuno FCV-561* VHF, Lowrance link 5 og Sailor RT204, Kartmaskin, Seiwa Explorer 3m/24" skjerm,AIS,Radar, Furuno og GPS, Furuno GP-50. Står en 45HK sabb i den går ca 7 knop på marsj. Så om noen har mulighet til å ta den sjøveien så send meg en PM så blir vi enig. Evt om noen har brukt Ulvan rederi for frakt og hvordan det var? Sitér dette innlegget Link to post
TargaErBest Svart 30.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2022 Jeg har god erfaring med å frakte båter med Norlines. Det kommer selvfølgelig an på hvilket forbruk du har på båten men, det kan godt være at det lønner seg å frakte den fremfor å gå den opp til Kristiansund selv, spesielt ved tanke på dieselprisene. I tillegg er du mer eller mindre garantert å få båten rundt Stad dersom været tar seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
rana17fisk Svart 30.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2022 vi brukte Ulvan på vår Neptim 8000 fra bergen til Arendal i desember 2021. god kommunikasjon og veldig hjelpsomt mannskap . har ikke annet enn godord om Ulvan rederi. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2022 Brukte Ulvan på henting av båt fra Ålesund til Bergen. Gikk bra det. De er innom Salt avdelingen på Laksevåg, så vi hentet båten der. Går sikkert an å avtale noe med de. I Ålesund måtte den leveres på fjorden mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.