Vi2 Startet 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2022 God sommer ☀️ Min mann og jeg har en "heftig" diskusjon gående... Hvorpå han mener at når "alle sjøfolk" får høre hva jeg tror - da blir det latter ? Diskusjon går i: Jeg mener at avstand fra Mølen og over til Langesund, er omtrent like langt som fra Mølen, og inn til Helgeroa. Det er nok litt kortere inn til Helgeroa. Men det er ikke mye om å gjøre. Er det noen av dere sjødyktig uti der, som kan gi ett ganske presist svar?! (se vedlagt bilde for info om fra hvor til hvor) Takk på forhånd ? Sitér dette innlegget Link to post
Phag Svart 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 med linjal i Google maps så skiller det 100-200 meter hvis man tar sjøveien. Luftlinje så er avstanden mye kortere til Helgeroa Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Fra tuppen på Fugløya er det neglisjerbar forskjell i distanse. Hvis dere faktisk er på Mølen så vil avstand naturlig nok variere avhengig av hvilken side av Mølen dere er på. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.