jepp. Startet 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2022 Hei. jeg må bytte Giroljegjennomføring original Mercruiser, alpha/brav-drev for plast nippen brakk. noen som har gjort dette? Noen triks dere kan komme med Dessverre er dette er trangt og ikke lett. trenger alle gode råd takk for hjelpen Peer Sitér dette innlegget Link to post
maLille Svart 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Opplevde det samme når jeg skulle skifte belg en gang. Du må komme til bak motoren og få koblet av oljeslangen (hurtigkobling) på gjennomføringen. Så sitter det en låsering der som må av, da er det mulig å få dratt den av og ny kan settes inn. Om jeg ikke husker feil tror jeg også at jeg fjernet kjølevannslangen og muligens jeg skrudde av vanninntaket også. Er uansett veldig trangt. I worst case må motoren ut/flyttes Sitér dette innlegget Link to post
jepp. Svart 1.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Takk for gode tips, men håper jeg slipper å ta ut motoren. Sitér dette innlegget Link to post
maLille Svart 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Det bør gå uten å gjøre det uten at jeg vet hvordan tilgangen bak motoren er hos deg. Har i alle fall lært at når jeg skifter belg så klipper jeg av oljeslangen som går i belghuset før demontering Sitér dette innlegget Link to post
jepp. Svart 1.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Takk for gode tips, men håper jeg slipper å ta ut motoren. Sitér dette innlegget Link to post
jepp. Svart 1.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Tusen takk for gode råd . Fikk byttet den uten å ta av drevet så nå blir det båt liv på meg også i sommer god sommer Sitér dette innlegget Link to post
Erik Johansen Svart 27.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2023 Hei. Har du noen tips for bytte av nippel ? Får ikke løs selve gjennomføringen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.