Fjelland89 Startet 2.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2022 Vurdere enn gjennomgang/overhaling av min Nanni. Hvor er det lurt og gjøre dette mtp pris og resultat? Kommentar fra moderator: Tittel redigert Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 2.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2022 (redigert) En ting er i hvertfall sikkert, bor du i Kirkenes er det dumt å velge verksted i Mandal. Med verkstedhåndbok i hånd kan en hvilken som helst dieselmekaniker, eller erfaren hobbymekaniker, overhale de fleste vanlige dieselmotorer. Meg bekjent er Nanni en ganske ordinær diesel. Ønsker du å bruke et merkeverksted så finner Google det for deg? Redigert 2.Juli.2022 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 2.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2022 Nogva motorfabrikk er vel nanni importøren så hvis du bor i området er det vel verdt å stikke innom. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Traale Svart 2.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2022 Det er vel en Kubota motor dette her. Brubakken A/S i Bergen er forhandler for Kubota i Bergen. Hva mener du med gjennomgang/overhaling ? Er det noe feil på den ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjelland89 Svart 3.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2022 Har hatt vann i olja, og trenger egentlig bare en bekreftelse på at motor er ok, gidde ikke ligge lagt til havs så stopper den plutselig. Men motor går fint og merker ingen ting. Muligens en lite eksos lekasje etter jeg hadde av eksosmanifold, pga jeg tørr ikke teite boltene for mye. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 3.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2022 Så egentlig er det jo bare å sjekke hvilket moment du skal teite boltene med... Finnes vel noen gubber i havna di også som kan bistå litt. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.