Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Tom Rør skrev 53 minutter siden:

Så lenge baatplassen.no er så bra som det fremdeles er, gir jeg blanke i hvem som eier det ?

Helt enig og skulle det bli ei krone eller to til overs så er det bare fint så att eier kan få litt tilbake for all tid som går med til driften.
Tør å vedde på det er mer penger i å plukke jordbær enn å eie båtplassen.no
Vil vel heller ikke si att salget av båtplassen.no var noe mystisk hysj hysj men heller att TS har sovet i timen eller brukt tiden på andre ting en å henge her under salghet.
Tilslutt er det bare å takke X-biss for att forumet forsetter på samme gode måte.
Er en forum mann på mange måter og det er vel bare båtplassen.no som det fortsatt er aktevitet igjen på.
De andre forumene jeg har vært aktiv på er enten nedlagt eller så er akteviteten så lav att det ikke er verdt å poste noe nytt der.

pipe

pipe

Tom Rør skrev 47 minutter siden:

Så lenge baatplassen.no er så bra som det fremdeles er, gir jeg blanke i hvem som eier det ?

Helt enig og skulle det bli ei krone eller to til overs så er det bare fint så att eier kan få litt tilbake for all tid som går med til driften.
Tør å vedde på det er mer penger i å plukke jordbær enn å eie båtplassen.no
Vil vel heller ikke si att salget av båtplassen.no var noe mystisk hysj hysj men heller att TS har sovet i timen eller brukt tiden på andre ting en å henge her under salghet.
Tilslutt er det bare å takke X-biss for att forumet forsetter på samme gode måte.

• Create New...