Jump to content

Edit History

19 fot

19 fot

NilsPils skrev On 4.7.2022 at 11.37:

Annonsene på BP er også stort sett båtrealterte og ikke persontilpasset vås.

Hos meg virker det som om annonsene er litt persontilpasset. Fikk feks nettopp opp reklame for vaiertrinser til garasjeport, som jeg har søkt opp på nettet tidligere (men ikke kjøpt enda). Men når et nå først skal være reklame (for å få ok økonomi og kunne drive forumet) så synes jeg det er bedre med persontilpasset til mine interesser enn å ha noe tilfeldig ræl som feks interiørdetaljer og pyntenips (som jeg har null interesse for). Det må jo også være mer verdt for annonsørene å treffe på folk med interesse for deres produkt enn noen som absolutt ikke kommer til å kjøpe slikt.

Og det er nok mer interesse blant båtbedrifter enn feks interiørbutikker å annonsere her, og det passer jo bra med interessene til folk her. Så kan heller interiørbutikkene annonsere på en interiørblogg eller noe sånt som jeg ikke leser.

Forøvrig er jeg litt overrrasket over at det i mange uker stadig har dukket opp annonser for båthenere:

+789781788_Screenshot_20220708-180204_SamsungInternet.jpg.6d6f6fb8c855cf5713614f7b48f6ce74.jpg

Varierer endel om det står båthenere eller båthengeren.

Har forøvrig kikket endel på nettsider med diverse båthengere, så dette er persontilpasset reklame.

Men jeg lurer litt på om dette firmaet forsøker å sko seg litt på forveksling mot en konkurrent. Har jo sett i mange år at Norsk TilhengerSenter kaller seg NTS og har annonsert endel feks på finn. Og nå ser jeg det er et tilhengerfirma til (Nesbru Tilhenger Service) som har valgt et navn som forkortes NTS. Hvem som kom først har jeg ikke sjekket, har bare lagt merke til Norsk Tilhenger Senter i lang tid og kjørt forbi dem mange ganger siden jeg for første gang havnet inn i den sideveien på jakt etter en piggdekkautomat på vei for å kjøpe min første tilhenger, som forøvrig ble kjøpt i Son, med båt oppå.

19 fot

19 fot

Hos meg virker det som om annonsene er litt persontilpasset. Fikk feks nettopp opp reklame for vaiertrinser til garasjeport, som jeg har søkt opp på nettet tidligere (men ikke kjøpt enda). Men når et nå først skal være reklame (for å få ok økonomi og kunne drive forumet) så synes jeg det er bedre med persontilpasset til mine interesser enn å ha noe tilfeldig ræl som feks interiørdetaljer og pyntenips (som jeg har null interesse for). Det må jo også være mer verdt for annonsørene å treffe på folk med interesse for deres produkt enn noen som absolutt ikke kommer til å kjøpe slikt.

Og det er nok mer interesse blant båtbedrifter enn feks interiørbutikker å annonsere her, og det passer jo bra med interessene til folk her. Så kan heller interiørbutikkene annonsere på en interiørblogg eller noe sånt som jeg ikke leser.

Forøvrig er jeg litt overrrasket over at det i mange uker stadig har dukket opp annonser for båthenere:

+

Varierer endel om det står båthenere eller båthengeren.

Screenshot_20220708-180204_Samsung Internet.jpg

19 fot

19 fot

• Create New...