Morellis Startet 6.Juli.2022 Del på Facebook Startet 6.Juli.2022 Hei! Er det noen som har tips til hvor det selges båtdeler? jeg er på jakt etter kjøleskap :-) Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 6.Juli.2022 Del på Facebook Svart 6.Juli.2022 Prøv med Google.no skriv «kjøleskap båt» Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Hakkannen Svart 6.Juli.2022 Del på Facebook Svart 6.Juli.2022 (redigert) For eksempel her selges kjøleskap (og mye annet utstyr til båt)😊 Kjøpte både kjøleskap, varmtvannsbereder og mye annet der, greit utvalg. Redigert 6.Juli.2022 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 6.Juli.2022 Del på Facebook Svart 6.Juli.2022 (redigert) Jeg kjøpte bokser fra Alpicool. Prismessig får jeg vel to- til tre Alpicool hos Seatronic mot ett Dometic kjøleskap. Har også kjøpt Alpicool fryser. Meget fornøyd. Naturligvis, du drar jo ikke til Moss om du holder til i Antwerpen. Redigert 6.Juli.2022 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 6.Juli.2022 Del på Facebook Svart 6.Juli.2022 Jeg har nylig kjøpt en 65 liters Alpicool kjøl/fryseboks og et Isoterm 65 liters kjøleskap hos BestMarin på tilbud. Dette var på deres avdeling i Åsane utenfor Bergen. Men som @Hulda skriver, så spørs det hvor du holder til i verden... Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 6.Juli.2022 Del på Facebook Svart 6.Juli.2022 Hva slags båt? Hvor stort kjøleskap? Batteridrift? Hvor bor du? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.