båtløskar Startet 7.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2022 Hei. Jeg og frua driver og vurderer noen forskjellige båttyper og kjøpe.. ulempen er at budsjett og ønskelista ikke helt står i still med hverandre.. nå får tiden ser vi på marex 290 suncruicer. Men den mangler et viktig punkt på ønskelista. Badeplattform.. er det mulig og få kjøpt sånt ferdig til en ikke alt for mange båt penger? Det ser ut som det krever endel og få til pent og gjøre selv? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 7.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2022 Du må finne noen som har laget til samme båt eller en med samme mål, ellers går timene fort og glassfiber arbeidere som tar 1000 + moms i timen. Da kan du jo regne på hva en uke eller to med jobb koster Det skiller sikkert 50-100k i pris hvis noen har laga en form og tar ett avstøp VS lage en prototype, så en form, så avstøp fra forma igjen Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 En Badeplattformkonstruksjon er faktisk en god del mer komplisert enn det folk flest tror! finnes jo ingen standard, da alle båter har forskjellig utformet hekk. At du kommer noe under 30-40000 på en sånn jobb tror jeg ikke! det smarteste er å kjøpe båt med hekkport og plattform! Jeg kommer aldri til å kjøpe klatrebåt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Swingswong Svart 8.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 http://www.badeplattformer.no/marex-290-8/ Ser ikke gratis ut, men verd et forsøk Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 8.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 @SwingswongJeg har hvert og sett på badeplattformer.no de skulle ha omkring 85 båtpenger inkl. Moms og da var det et byggesett måtte jeg montere den selv.. De er kjempe fine og jeg har full respekt for at folk skal ha betalt og at ting koster penger.. men det blei ca 35.000 dyrere enn hva jeg hadde fått for meg at det skulle koste ferdig montert Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 8.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 -morten- skrev for 12 timer siden: En Badeplattformkonstruksjon er faktisk en god del mer komplisert enn det folk flest tror! finnes jo ingen standard, da alle båter har forskjellig utformet hekk. At du kommer noe under 30-40000 på en sånn jobb tror jeg ikke! det smarteste er å kjøpe båt med hekkport og plattform! Jeg kommer aldri til å kjøpe klatrebåt Vi har nå en polar 770 og en av hovedgrunnene til at vi nå vil selge og kjøpe ny båt er akkurat akterporten og badeplattform.. men hvis vi følger ønskelista så havner vi på en windy scirocco men budsjettet er et stykke unna der :-p Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 8.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 Sjekk Marex 290/300 gruppa på fb. Mener det var en der som la ut oppgradering med badeplattform. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Martine29 Svart 8.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 Har nettopp laget hekkport og utbedret eksisterende plattform. Her går timene unna men gull verdt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.