Jump to content

Kjøpe ferdig støpte badeplattformer?

båtløskar

Recommended Posts

Hei. Jeg og frua driver og vurderer noen forskjellige båttyper og kjøpe.. ulempen er at budsjett og ønskelista ikke helt står i still med hverandre.. nå får tiden ser vi på marex 290 suncruicer. Men den mangler et viktig punkt på ønskelista. Badeplattform.. er det mulig og få kjøpt sånt ferdig til en ikke alt for mange båt penger?  Det ser ut som det krever endel og få til pent og gjøre selv? 

Du må finne noen som har laget til samme båt eller en med samme mål, ellers går timene fort og glassfiber arbeidere som tar 1000 + moms i timen. Da kan du jo regne på hva en uke eller to med jobb koster 

Det skiller sikkert 50-100k i pris hvis noen har laga en form og tar ett avstøp VS lage en prototype, så en form, så avstøp fra forma igjen 

En Badeplattformkonstruksjon er faktisk en god del mer komplisert enn det folk flest tror!  finnes jo ingen standard, da alle båter har forskjellig utformet hekk. At du kommer noe under 30-40000 på en sånn jobb tror jeg ikke! det smarteste er å kjøpe båt med hekkport og plattform!  Jeg kommer aldri til å kjøpe klatrebåt

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

-morten- skrev for 12 timer siden:

En Badeplattformkonstruksjon er faktisk en god del mer komplisert enn det folk flest tror!  finnes jo ingen standard, da alle båter har forskjellig utformet hekk. At du kommer noe under 30-40000 på en sånn jobb tror jeg ikke! det smarteste er å kjøpe båt med hekkport og plattform!  Jeg kommer aldri til å kjøpe klatrebåt

Vi har nå en polar 770 og en av hovedgrunnene til at vi nå vil selge og kjøpe ny båt er akkurat akterporten og badeplattform.. men hvis vi følger ønskelista så havner vi på en windy scirocco men budsjettet er et stykke unna der :-p

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...