Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Man bruker sine 2 føtter og hunden sine 4 føtter og går til veterinæren 25 min unna ved Mekonomen forbi campingplassen. Obs, de har 1 time stengt lunchpause.

Følg "stora vägen" (Udevallavägen) sydover forbi fergeleiet, campingplassen oppe på høyden på høyre hånd og til høyre ved rundkjøringen. Når du da får Mekonomen på høyre hånd, er bygningen med veterinæren synlig rett frem. Udevallaväen har mye trafikk, men det er godt brett gangfelt langs veien hele veien frem til der jeg har merket med rødt.

vett.jpg.3b2aa0da908536186c2b75ef886851c8.jpg

Tidligere var det en veterinær nærmere, rett ved Systembolaget, men det var for mange år siden.

Lars H.

Lars H.

Man bruker sine 2 føtter og hunden sine 4 føtter og går til veterinæren 25 min unna ved Mekonomen forbi campingplassen. Obs, de har 1 time stengt lunchpause. Tidligere var det en veterinær nærmere, rett ved Systembolaget, men det var for mange år siden.

Lars H.

Lars H.

Man bruker sine 2 føtter og hunden sine 4 føtter og går til veterinæren 25 min unna ved Mekonomen forbi campingplassen. Obs, de har 1 time stengt lunchpause.

• Create New...