Eika
dieselfan skrev for 16 timer siden:Skulle ønske at etterlatte/venner/kolleger kunne slippe å lese slike karakteristikker og insinamenter om en kjær som gikk bort for noen timer siden...
Kan vi ikke prøve å holde en viss standard?
Den der kjenner jeg meg godt igjen i, har selv en kamerat som døde i en ulykke for noen år siden. Jeg leste om det på nettforum bare minutter etter at jeg hadde blitt sendt ut fra sykehuset og ulykken blei kjent i aviser, da var det spekulasjoner om promille, grisekjøring osv osv, havarikommisjonen med besserwissere lever i beste velgående på div forum.
Det at dødsulykker skal diskuteres på inett av folk som ikke vet en dritt om hva som faktisk har skjedd, er noe drit. De aner faen ikke hva som foregår i hodene til de sørgende som fortsatt er i sjokk over og ha mista en som står de nær.
La nå de sørgende få sørge, komme over det værste sjokket, få lagt vedkommende i bakken, før dere i det heletatt leker havarikommisjonen og spekulerer på ett åpent forum der venner/familie/kollegaer kan lese de idiotiske spekulasjonene deres.
Edit: det jeg lærte av de idiotene som spekulerte i dødsulykke til kameraten min, jeg skal ALDRI spekulere i en dødsulykke på ett åpent inett forum, for de sørgende finner det og leser det
Edit2: hva er det dere egentlig får ut av å spekulere i sånt? Føle dere som verdensmestere som kan og vet alt? Føle at dere jobber i havarikommisjonen ? Føle at dere gjør en bedre jobb enn havarikommisjonen ? Eller er det bare en glede dere får, når dere gjør ting enda vanskligere for de pårørende ? Håper faenma dere får karma slengt i tryne (selvfølgelig uten at noen dør)
Edit3: til dere pårørende som faktisk leser dette, for det er garrantert noen av dere som leser dette. Ikke bry dere om de hjernedøde idiotene over som spekulerer i noe de ikke vet en dritt om eller har noe med. Husk på de gode stundene og minnene dere har om vedkomne. Minnene følger dere resten av livet