Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Dette var kjedelig å høre om, lurvetass:worry: Håper det ikke er så  alvorlig som det havariet jeg opplevde med vår Bavaria 39 Sport på dag 2 av en fire ukers planlagt ferie i 2017. Hendelsforløpet var ganske likt det du beskriver. Lå i marsfart, mistet plutselig kraft, og det kom store mengder med røyk. I tillegg var det olje på samme sted, samt at oljepåfyllingslokket hadde "blåst" av. Jeg syntes også det var en litt skummel opplevelse.

Feilen med vår motor var gjennomslag i et sylinderstempel, og skjæreskader i et par av de andre sylinderne. Det ble ferie med en motor det året, og den havarerte ble erstattet etter ferien.

dennrick

dennrick

Dette var kjedelig å høre om, lurvetass:worry: Håper det ikke er så  alvorlig som det havariet jeg opplevde med vår Bavaria 39 Sport på dag 2 av en fire ukers planlagt ferie i 2017. Hendelsforløpet var ganske likt det du beskriver. Lå i marsfart, mistet plutselig kraft, og det kom store mengder med røyk. I tillegg var det olje på samme sted, samt at oljepåfyllingslokket hadde "blåst" av. Jeg syntes også det var en litt skummel opplevelse.

Feilen med vår motor var gjennomslag i en sylinderstempel, og skjæreskader i et par av de andre sylinderne. Det ble ferie med en motor det året, og den havarerte ble erstattet etter ferien.

dennrick

dennrick

Feilen med vår motor var gjennomslag i en sylinder, og skjæreskader i et par av de andre. Det ble ferie med en motor det året, og den havarerte ble erstattet etter ferien.

• Create New...