Jump to content

Edit History

Nybrott

Nybrott

fylte grovfilteret gjennom lufteskruen. Fungerte bra. Pumpet og luftet. Tok en tur med samboeren ned nitelva. Knall vær og helt nydelig langs Rælingen. Båten gikk godt. Turen varte en times tid. Når jeg slapp opp på gassen for å legge til båtplassen stoppet motoren. Fikk start på den igjen 3-4 ganger så jeg fikk den helt inn og fortøyd. Ga opp og dro hjem. Konkluderer med at jeg får luft inn i dieselen. I morgen tenker jeg og bytte alle kobber pakninger og bytte fødepumpen til en elektrisk. Da er det meste nytt og forhåpentlig vis tett?

Nybrott

Nybrott

Høres fornuftig ut. Skal fylle filteret før jeg pumper/lufter i morgen.

Oppdatering: fylte grovfilteret gjennom lufteskruen. Fungerte bra. Pumpet og luftet. Tok en tur med samboeren ned nitelva. Knall vær og helt nydelig langs Rælingen. Båten gikk godt. Turen varte en times tid. Når jeg slapp opp på gassen for å legge til båtplassen stoppet motoren. Fikk start på den igjen 3-4 ganger så jeg fikk den helt inn og fortøyd. Ga opp og dro hjem. Konkluderer med at jeg får luft inn i dieselen. I morgen tenker jeg og bytte alle kobber pakninger og bytte fødepumpen til en elektrisk. Da er det meste nytt og forhåpentlig vis tett?

• Create New...