Jump to content

Edit History

Nybrott

Nybrott

Da flyttet jeg litt på den elektriske pumpen som anbefalt. Skrudde den midlertidig fast i ca samme høyde som inngangen til finfilteret. Da fikk jeg luftet ut all luft. Endelig. Tok en tur på en times tid. Alt virket helt fint. Merket at den holdt på å stoppe når jeg kom tilbake og skulle legge til. Men denne gangen stoppet den ikke og det gikk greit å legge til. Så da jeg stoppen motoren en liten luftboble i slangen på inngangen til den elektriske pumpen.  I den transparente slangen fra grovfilteret til den elektriske pumpen har jeg ikke sett noe luftbobler. Konkluderer med at det kommer luft inn et sted mellom finfilteret og høytrykkspumpen. Skifter slangen imellom og bytter kobberpakningen på de 2 lufteskruene etter finfilteret. Så får vi se?

Nybrott

Nybrott

Da flyttet jeg litt på den elektriske pumpen som anbefalt. Skrudde den midlertidig fast i ca samme høyde som inngangen til finfilteret. Da fikk jeg luftet ut all luft. Endelig. Tok en tur på en times tid. Merket at den holdt på å stoppe når jeg kom tilbake og skulle legge til. Men denne gangen stoppet den ikke og det gikk greit å legge til. Så da en liten luftboble i slangen på inngangen til den elektriske pumpen.  I den transparente slangen fra grovfilteret til den elektriske pumpen har jeg ikke sett noe luftbobler. Konkluderer med at det kommer luft inn et sted mellom finfilteret og høytrykkspumpen. Skifter slangen imellom og bytter kobberpakningen på de 2 lufteskruene etter finfilteret. Så får vi se?

• Create New...