Jump to content

Edit History

V88

V88

ja. En lettelse å få det til. Ja er nok en stor fordel å følge med på fast tank og vannustskiller. Har aldri hatt problemer uten å drenere på yamaha . Men det er nok lurt ja. Mercury er kanskje mer kresen på drivstoff?. Drenspluggen knakk når jeg skulle skru den ut. Får prøve å bore opp å sette i en ny. 

V88

V88

ja. En lettelse å få det til. Ja er nok en stor fordel å følge med på fast tank og vannustskiller. Har aldri hatt problemer uten å drenere på yamaha . Men det er nok lurt ja. Mercury er kanskje mer kresen på drivstoff?. Drenspluggen knakk når jeg skulle skru den ut. Får prøve å bore opp å sette i en ny. Uansett klønete plassering av denne. Har du "dieselfan"  rengjort injektorer. Er de enkle å ta ut?  

V88

V88

ja. En lettelse å få det til. Ja er nok en stor fordel å følge med på fast tank og vannustskiller. Har aldri hatt problemer uten å drenere på yamaha . Men det er nok lurt ja. Mercury er kanskje mer kresen på drivstoff?. Drenspluggen knakk når jeg skule skru den av. Får prøve å bore opp å sette i en ny. Uansett klønete plassering av denne. Har du "dieselfan"  rengjort injektorer. Er de enkle å ta ut?  

V88

V88

ja. En lettelse å få det til. Ja er nok en stor fordel å følge med på fast tank og vannustskiller. Har aldri hatt problemer uten å drenere. Men det er nok lurt ja. Drenspluggen knakk når jeg skule skru den av. Får prøve å bore opp å sette i en ny. Uansett klønete plassering av denne. Har du "dieselfan"  rengjort injektorer. Er de enkle å ta ut?  

V88

V88

ja. En lettelse å få det til. Ja er nok en stor fordel å følge med på fast tank og vannustskiller. Har aldri hatt problemer uten å drenere. Men det er nok lurt ja. Drenspluggen knakk når jeg skule skru den av. Får prøve å bore opp å sette i en ny. Uansett klønete plassering av denne.

V88

V88

ja. En lettelse å få det til. Ja er nok en stor fordel å følge med på fast tank og vannustskiller.



×
×
  • Create New...