Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Kople deg direkte på terminalene på baugtruster, men sørg for å ha en passende sikring på pluss slik som manualen til vinsjen sier. Plasser sikring så nærme baugtruster som mulig slik at mest mulig av plussledningen beskyttes av den mindre sikringen. 

Da vil baugtruster være sikret med org sikring som er rimelig stor, mens vinsj er sikret ned med det som manualen sier.

Det er slik jeg ville gjort det.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Kople deg direkte på terminalene på baugtruster, men sørg for å ha en 60A sikring på pluss slik som manualen til vinsjen sier. Plasser sikring så nærme baugtruster som mulig slik at mest mulig av plussledningen beskyttes av den 60A sikringen. 

Da vil baugtruster være sikret med org sikring som er rimelig stor, mens vinsj er sikret ned med 60A sikring.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Kople deg direkte på terminalene på baugtruster, men sørg for å ha en 60A sikring på pluss slik som manualen til vinsjen sier. Plasser sikring så nærme baugtruster som mulig slik at mest mulig av plussledningen beskyttes av den 60A sikringen. 

Da vil baugtruster være sikret med org sikring på ca 200A, mens vinsj er sikret ned med 60A sikring.

• Create New...