Jump to content

Edit History

Erik

Erik

Grand Banks jr skrev 19 minutter siden:

@Erik, du har rett. Hvis man har noen å låne fra. I mitt tilfelle hadde jeg ikke det, men Biltema er 15 minutter unna. Så ja, det kommer helt an på omstendighetene. Det er lett å svare ut fra egne forutsetninger. Det gjelder nok oss alle. :smiley:

Ja, ikke sant :thumbsup:

Hvis Aquador26_dc oppgir ca hvor stort anker han vurderer , og hvor han ligger med båten, så dukker det kanskje opp en frivillig i nærheten som kan låne ham ankeret sitt en ettermiddag for test. Det var det som skjedde med meg hvert fall før jeg handlet anker selv. Jeg har også hatt besøk på brygga av en som ville prøve mitt anker på sin båt. Så Båtplassen er en fin plass å få hjelp på til slikt.

Erik

Erik

Grand Banks jr skrev 12 minutter siden:

@Erik, du har rett. Hvis man har noen å låne fra. I mitt tilfelle hadde jeg ikke det, men Biltema er 15 minutter unna. Så ja, det kommer helt an på omstendighetene. Det er lett å svare ut fra egne forutsetninger. Det gjelder nok oss alle. :smiley:

Ja, ikke sant :thumbsup:

Hvis Aquador26_dc oppgir ca hvor stort anker han vurderer , og hvor han ligger med båten, så dukker det kanskje opp en frivillig i nærheten som kan låne ham ankeret sitt en ettermiddag for test. Det var det som skjedde med meg hvert fall.

• Create New...