mawilu Startet 13.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2022 Får desverre ikke åpnet den som ligger i dokumentarkivet ,alle andre filer i arkivet er tilgjengelig.Jeg trenger sidene som omhandler dieselpumpe er det noen som har tilgang til sidene? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2022 Har sjekket og manualen er ok, Hva er problemet, at du ikke får lastet den ned eller at du ikke får pakket den ut? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 13.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2022 Jeg får ikke pakket ut,nå fant jeg heller ikke verkstedmanual til 40 b igjen.Det du har lagt inn i arkivet for mange år siden pakker jeg ut uten problem forsøkte den som ikke åpnet både på laptop og pc samme problem ,som nevnt ønsket jeg kun å se sidene med dieselpumpa er vel to tre sider Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2022 Har du link til den som du ikke får åpnet? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 13.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2022 Jeg fant den igjen lagt inn av deg 14 nov.2005 innsendt av Svein H på svensk eneste jeg ikke får åpnet.Fikk heller ikke til å linke til den ikke særlig god på data som du skjønner Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2022 Ok, var den jeg testet, finner ingen feil. https://baatplassen.no/i/topic/16443-volvo-penta-3x4x300 Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 14.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2022 Takk for at du skjekket,men det hjelper ikke meg siden jeg ikke får åpnet den type zipfiler får beskjed om maskinen ikke er konfigurert til å lese den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.