Jump to content

Edit History

Cerberus

Cerberus

Ja eg skulle lese meg opp tusenvis av sider med lokale stedsnavn osv for å finne ut av hva som er så brutt til de grader? ka med å komme med noe konkret no som står i stil til hysteriet. 
Eller bunner det hele nå i den vanlige forenklede forelegget på 1500.-   En sum som tilsvarer drivstoffet som gikk med i snutten.  Høres meir ut som de vanlige 100 facebookshønsene som kom fra ei lita fjær. 

Ikkje hadde han store farta heller. Høres meir ut som problemet er det var en dyr fin båt. 

Cerberus

Cerberus

Ja eg skulle lese meg opp tusenvis av sider med lokale stedsnavn osv for å finne ut av hva som er så brutt til de grader? ka med å komme med noe konkret no som står i stil til hysteriet. 
Eller bunner det hele nå i den vanlige forenklede forelegget på 1500.-   En sum som tilsvarer drivstoffet som gikk med i snutten.  Høres meir ut som de vanlige 100 facebookshønsene som kom fra ei lita fjær. 

Cerberus

Cerberus

Ja eg skulle lese meg opp tusenvis av sider med lokale stedsnavn osv for å finne ut av hva som er så brutt til de grader? ka med å komme med noe konkret no som står i stil til hysteriet

• Create New...