Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

LM 605 skrev 50 minutter siden:

Tydelig her at du tilhører gruppen " Folk i båt", og ikke "Båtfolk", hvis du syntes dette er kult. Idiotkjøring er det rette ordet.

Veldig bra jeg fikk fasit på hvilken kategori jeg tilhører :giggle::wink:

Som du godt har forklart meg, heller ikke jeg er perfekt.

Forresten er jeg helt enig - slik jeg skriver over her at det er frekk idiotkjøring. Men jeg synes samtidig det var mektig og litt kult.

Lingefan

Lingefan

LM 605 skrev 48 minutter siden:

Tydelig her at du tilhører gruppen " Folk i båt", og ikke "Båtfolk", hvis du syntes dette er kult. Idiotkjøring er det rette ordet.

Veldig bra jeg fikk fasit på hvilken kategori jeg tilhører :giggle:

Forresten er jeg helt enig - slik jeg skriver over her at det er frekk idiotkjøring. Men jeg synes samtidig det var mektig og litt kult.

Lingefan

Lingefan

LM 605 skrev 33 minutter siden:

Har kjørt båt hele livet og tar alltid hensyn og vært båtfolk lenge. Hatt ripefrie båter i alle år uansett vind, aldri gått på grunn selv om jeg har kjørt hele svenskekysten og sørlandskysten flere ganger og alt dette utført med KNS-flagg stolt bakpå som nå heldigvis for din del er fjernet på den nye båten.

Men det er egentlig helt greit for meg å hoppe over til å være «folk i båt». 

Det er litt mer avslappende, du bør prøve det selv. Det er litt deilig å slippe «båtfolkets» evige kommentarer og nevenytting og regelhysteri.

Og jo forresten, jeg tar faktisk normal grad av hensyn til andre på sjøen til tross for disse nye holdningene mine.

Da jeg kjørte min 25 foter i plan i den nye 25 knops sonen i Bærum her om dagen og da var det en seilbåt med kns flagg som holdt oppe hånd med 5 fingre til meg. Da er det vel bare å vinke tilbake - men det funker bedre å slutte å vinke. 

Har kjøpt meg folk i båt-båt så nå så kanskje jeg skal vurdere å begynne å kjøre litt mer hensynsløst, mer likt de andre i folk i båt. Innrette meg etter det moderne samfunn :wink:

telle antall never man får i været og glede seg over ny rekord? 

Men ripefri båt det har jeg fortsatt - og bølger for andre - det lager jeg lite av. Hensyn til andre er viktig.

Lingefan

Lingefan

LM 605 skrev 26 minutter siden:

Som du godt hsr forklart meg, heller ikke jeg er perfekt.
Har kjørt båt hele livet og tar alltid hensyn og vært båtfolk lenge. Hatt ripefrie båter i alle år uansett vind, aldri gått på grunn selv om jeg har kjørt hele svenskekysten og sørlandskysten flere ganger og alt dette utført med KNS-flagg atolt bakpå som nå heldigvis for din del er fjernet på den nye båten.

Det er mer avslappende, du bør prøve det selv. Det er deilig å slippe båtfolkets evige kommentarer og nevenytting og regelhysteri.

Og jo forresten, jeg tar faktisk normal grad av hensyn til andre på sjøen til tross for disse nye holdningene mine.

Da jeg kjørte min 25 foter i plan i den nye 25 knops sonen i Bærum her om dagen og da var det en seilbåt med kns flagg som holdt oppe hånd med 5 fingre til meg. Da er det vel bare å vinke tilbake - men det funker bedre å slutte å vinke. 

Har kjøpt meg folk i båt-båt så nå så kanskje jeg skal vurdere å begynne å kjøre litt mer hensynsløst, mer likt de andre i folk i båt. Innrette meg etter det moderne samfunn :wink:

Men ripefri båt det har jeg fortsatt - og bølger for andre - det lager jeg lite av. Hensyn til andre er viktig.

Lingefan

Lingefan

LM 605 skrev 4 minutter siden:

Som du godt hsr forklart meg, heller ikke jeg er perfekt.
Har kjørt båt hele livet og tar alltid hensyn og vært båtfolk lenge. Hatt ripefrie båter i alle år uansett vind, aldri gått på grunn selv om jeg har kjørt hele svenskekysten og sørlandskysten flere ganger og alt dette utført med KNS-flagg atolt bakpå som nå heldigvis for din del er fjernet på den nye båten.

Det er mer avslappende, du bør prøve det selv. Det er deilig å slippe båtfolkets evige kommentarer og nevenytting og regelhysteri.

Da jeg kjørte min 25 foter i plan i den nye 25 knops sonen i Bærum her om dagen og da var det en seilbåt med kns flagg som holdt oppe hånd med 5 fingre til meg. Da er det vel bare å vinke tilbake - men det funker bedre å slutte å vinke. I alle fall til båtfolk - slike båtfolk dømmer deg uansett. 

Men ripefri båt det har jeg fortsatt - og bølger for andre - det lager jeg lite av.

Hehe neida - stå på gutter! Neven i været.

• Create New...