Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Ps - jeg driver hverken med idiotkjøring eller polering. Vask og polering gjøres på opplag :smiley:

Men tenker vi lar denne ligge.
Alle er enige om at det er idiotisk kjøring i filmen. Men det er samtidig viktig å ta hensyn til mannskapets forklaring, og årsaken kjøper jeg faktisk godt på vei.
Og når det først har skjedd og blitt filmet: det er liten tvil om at det er et stilig syn i seg selv å se en så mektig og stor 88 foter gjennom et så smalt sund i halv plan. Det har jeg aldri sett før.

Selvsagt krise hvis det var badende eller båter der.

Lingefan

Lingefan

Ps - jeg driver hverken med idiotkjøring eller polering. Vask og polering gjøres på opplag :smiley:

Alle er enige om at det er idiotisk kjøring i filmen. Men det er samtidig viktig å ta hensyn til mannskapets forklaring, og årsaken kjøper jeg faktisk godt på vei.
Og når det først har skjedd og blitt filmet: det er liten tvil om at det er et stilig syn i seg selv å se en så mektig og stor 88 foter gjennom et så smalt sund i halv plan er det ingen tvil om. Det har jeg aldri sett før.

Lingefan

Lingefan

Ps - jeg driver hverken med idiotkjøring eller polering. Vask og polering gjøres på opplag. Men brudd på fartsgrensene gjør jeg ofte. Da mest i 25-30 knops grensene, f eks i Kragerø skjærgården. Er det idiotkjøring? 

Og når det først har skjedd og blitt filmet: det er liten tvil om at det er et stilig syn i seg selv å se en så mektig og stor 88 foter gjennom et så smalt sund i halv plan er det ingen tvil om. Det har jeg aldri sett før.

Lingefan

Lingefan

Ps - jeg driver hverken med idiotkjøring eller polering. Vask og polering gjøres på opplag. Men brudd på fartsgrensene gjør jeg ofte. Da mest i 25-30 knops grensene. Idiotkjøring? Ikke i mine øyne.

Alle er enige om at det er idiotisk kjøring i filmen. Men det er samtidig viktig å ta hensyn til mannskapets forklaring, og årsaken kjøper jeg faktisk.

Lingefan

Lingefan

Ps - jeg driver hverken med idiotkjøring eller polering. Vask og polering gjøres på opplag. 

Alle er enige om at det er idiotisk kjøring i filmen. Men det er samtidig viktig å ta hensyn til mannskapets forklaring, og årsaken kjøper jeg faktisk.

• Create New...