Jump to content

Edit History

Kaptein Plast

Kaptein Plast

Jeg kjører selv 'fort' der det passer og ikke minst er lov, men viser hensyn og tviholder ikke på 5 knop (som graver endel i mine øyne selv på min lille 18-foter) i trange sund eller der det er 5 knop. Men stadig får vi slengt alt ombord i alle retninger av idioter som på død og liv skal dra med seg halve sundet 'bare fordi'. Og det må være endel med elendig logg, for 5 knop er tydeligvis en relativ affære for mange. 

Denne passeringen var uten tvil i strid med hastighetsbestemmelsene, og ikke minst godt sjømannskap.

Ja, ja. God sommer videre, alle sammen!

Kaptein Plast

Kaptein Plast

Jeg kjører selv 'fort' der det passer, men viser hensyn og tviholder ikke på 5 knop (som graver endel i mine øyne selv på min lille 18-foter) i trange sund eller der det er 5 knop. Men stadig får vi slengt alt ombord i alle retninger av idioter som på død og liv skal dra med seg halve sundet 'bare fordi'. Og det må være endel med elendig logg, for 5 knop er tydeligvis en relativ affære for mange. 

Denne passeringen var uten tvil i strid med hastighetsbestemmelsene, og ikke minst godt sjømannskap.

Ja, ja. God sommer videre, alle sammen!

• Create New...