Bitteliten
??. Hadde du vært i andre enden av begge hendelsene hadde nok du også satt pris på kjøringen. Men greit at du ikke bryr deg. Da vet vi at det ikke er så nøye for deg ?
bevøysundet var på RS Sundt med blålys og sirene. Brann i liten båt med familie og små barn ombord. De måtte hoppe i vannet, og det var uklart om de hadde vester. Oppdrag fra HRS.
Humparna var på med min egen båt. oppdrag fra Sweden Rescue. vi sørget for at de ombord i en båt som sank under beina på dem trygt kunne berges..
Om du misliker kjøringen er i det perspektivet ikke så veldig relevant for meg ?
poenget mitt er at sett utenfra, med de rette sure brillene, så kan alt se idiotisk ut, særlig når man ikke har kunnskap eller oversikt selv.
jeg fikk tilsnakk i havna i dag da jeg kom inn med RIBen min for de mente Bastøferga hadde tuta på meg. Jeg var 1 nm fra ferga da jeg passerte, og den tuta ikke. Men fra de på innsiden av moloen som la sammen 1 og 1 og fikk 34 så var det nok logisk. Heller ikke de brydde jeg meg så mye om..