Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Komodo skrev for 1 time siden:

@Lingefan, kan ikke se at du har svart på dette ennå:

Hvorfor spør du meg om dette, og hva skal jeg svare på? Jeg tenkte denne tråden for min del var ganske ferdigsnakket nå. Rask oppsummering:

Kapteinen prøvde altså å redde båten ved å gasse på til mer enn styringsfart, endte med det de fleste kaller grisekjøring. Viser seg at han har kjørt litt skittent tidligere også og at rutevalget var lite gjennomtenkt/feilvurdert mtp vindforholdene. Oversiktlig og fint fra båtens høye førerplass.

Ingen båter eller synlig badende. Ingen skader - da er det bare å glemme denne saken.

Lekker båt og mektig syn var det uansett, grisekjøring eller ikke.

Lingefan

Lingefan

Hvorfor spør du meg om dette, og hva skal jeg svare på? Jeg tenkte denne tråden var ganske ferdigsnakket nå:

Kapteinen prøvde altså å redde båten ved å gasse på til mer enn styringsfart, endte med det de fleste kaller grisekjøring. Viser seg at han har kjørt litt skittent tidligere også og at rutevalget var lite gjennomtenkt/feilvurdert mtp vindforholdene. Oversiktlig og fint fra båtens høye førerplass.

Ingen båter eller synlig badende. Ingen skader - da er det bare å glemme denne saken.

Lekker båt og mektig syn var det uansett, grisekjøring eller ikke.

Lingefan

Lingefan

Hvorfor spør du meg om dette, og hva skal jeg svare på? 

• Create New...